L Is For Lovely

Min lediga vecka i bilder!

Kategori: Allmänt

Jag har ju varit ledig ända sedan i tisdagsmorse, nästan en vecka! Och har fortfarande tre lediga dagar kvar! ;)
 
Här kommer en liten sammanfattning av veckan som gått i bildbombs-format! :)
 
Tisdag:
 
Sommaren kom,..
 
...jag körde all in! Klänning på,..
 
...och vin på balkongen! :)
 
Onsdag:
 
Tid hos frisören! Gick från det här,..
 
...till det här! Blondie! ;)
 
Och körde en favorit i repris på balkongen! :)
 
Torsdag:
 
Åkte förstaklassigt till Stinas bröllop! 
 
Tog flera bilder på det vackra brudparet men får tyvärr inte dela dem på nätet (önskemål från brudparet). Kan dock lova att dom var så fina, så fina! :)
 
Fredag:
Något så fruktansvärt bakis! Inga bilder att visa, iaf inga smickrande sådana! :P
 
Lördag:
 
Jag, Emma och Annelie gick på hockey-vm-match i Globen!
 
HEJA SVERIGE! :)
 
Nedsläpp! Nu tar vi dom! :)
 
Jag hade skitkul! Ända till,...
 
...jag tappade ner mobiltelefonen UNDER läktaren! INTE BRA! 
 
Kvällen spenderades med min fina bror, middag på Vapianos och film hemma i soffan därefter! <3
 
Söndag:
 
Jag och Fredrik drog på stan, lunchade med Peter och styrde upp,..
 
...en ny telefon till mig! ;) En iPhone 5, I love it! :)
 
Sen skjutsade jag Fredrik till Arlanda och vinkade hej då! Helgen avslutades hemma hos Chris som bjöd på lasagne! Mums! :)
 
Så där ja, en fullständig redovisning av min lediga vecka! Hope U enjoyed it! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: