L Is For Lovely

Resfeber

Kategori:

Kan inte fatta att jag åker till NY om mindre än 48 timmar!!

Har lite resfeber! Ringt syrran 58 gånger och sagt vad jag packat, vad jag fixat, vad jag tänker, ja, typ allt och inget! Tror hon börjar bli lite less! ;)

Har iaf nästan packat klart! Tänkte packa så lite som möjligt, begränsa mig till att bara fylla 'locket' på resväskan och således ha lite mer än halva resväskan tom för att kunna fylla den med alla mina shopping-fynd! :)

Växlat pengar har jag gjort och köpt en adapter till vägguttagen i USA så jag kan ladda mobilen när jag är där! ;)

Öppnat mitt bankkort för utlandsköp så jag kan ta ut pengar om det behövs! Och fixat ett litet rese-apotek med smått och gott man kan behöva! :)

Ska bli så spännande! Inatt ska jag låna skrivaren på jobbet och skriva ut mitt inresetillstånd samt vägbeskrivningen till lägenheten som vår värd mailat mig! Sen är jag all set! ;)

Åh, vad jag längtar! :)

Min "halvfulla" resväska, förhoppningsvis "helfull" när jag kommer hem! 

Viktigaste sakerna, passet och pengarna! 

Mina dollar, i olika valörer från 100 till 1! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: