L Is For Lovely

Veckan i korthet!

Kategori:

Inte så mycket har hänt sedan helgen! Jag har varit ledig i veckan, bortsett från planerings/utvecklingsdag igår på jobbet! Ovanligt men kul att vara på jobbet på dagtid! :)

Varit rätt så trött, somnat tidigt på kvällarna!

I måndags var jag, som jag skrev, och fixade mitt pass till New York-resan! Tänkte att jag skulle bli fin på bilden till skillnad från hur jag såg ut på mitt förra pass men det var en onödig tanke! Haha! Ser inte klok ut på detta pass heller! :P

Fika med Stina efter besöket hos polisen! Mycket trevligt! Var så länge sen vi sågs!

Sen stupade jag i säng hemma! Trött efter nattjobbet och endast två timmars sömn på dagen!

Tisdagen förgylldes med en sväng på stan! Köpte dom ljusa Dr Denim-jeansen och en skjorta från Gina! Kan visa sen! Kvällen spenderades i soffan framför en film! Mysigt!

Ja, onsdag på jobbet som sagt! Och idag lunch på stan med Maria och Christoffer! Trevligt! Stoffe har vuxit till sig rätt bra! 7,5 kilo bäbis! Och mycket hår på huvudet! Söt-unge! :)

Köpte ett par nya boots, mina som jag fick av Niklas förra julen har ju tyvärr gått sönder! Kanske lagar dom ändå så småningom men nu har jag iaf ett par till! Man kan aldrig ha för mycket skor, eller hur? ;)

Nu är jag hemma! Ska vila lite tror jag, ska nämligen på Underbara bar med Emma ikväll! ;)

Men vi får se hur länge jag orkar vara ute, har börjat få ont i halsen! :(

Ne, nu blir det sängen en stund! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: