L Is For Lovely

Dålig update,..igen,..IGEN!

Kategori: Allmänt

Ja, jag vet! Jag har varit dålig på att skriva!

Mer än två veckor har gått sen sist!

Under den tiden har jag bl.a. jobbat 33 timmar övertid!

Men jag ska inte tråka ut er med jobb, jobb, jobb!

Jag har faktiskt gjort en del kul saker också! :)

Jag har:
1. varit på Underbara bar med och lyssnat på när Emmas kompis Hani Jazzar spelade!
2. varit på fest hos Sara och gått ut på Hotellet! Sprang bl.a. på Murad, en kompis som pluggade i Umeå, och snackade en massa skit!
3. firat Alla hjärtans-dag med Niklas och gick ut och åt på Tranan!
4. varit förbi hos Carro och druckit kaffe!
5. varit ute och druckit vin och snackat gamla minnen/en massa skit med Björn, en kompis som flyttat från Umeå till Stockholm efter årsskiftet!
6. mamma har varit här en sväng!

Sammanfattningsvis, förutom mina 33 timmars övertid dessa veckor så har jag haft en hel del skoj! :)

Och just ja, har en sjunde grej också, jag har köpt träningskort på Eriksdalsbadet! Simning och gruppträning blir det! Härligt! :)

Nu blir det dock kaffe och How i met your mother! :) Ciao så länge! (Ska inte bli för länge,... ;) )

Kommentarer

  • Morso säger:

    Är glad över att mitt besök fanns med på listan över skojiga saker! Puss och kram, sparven.

    2013-02-24 | 11:48:14

Kommentera inlägget här: