L Is For Lovely

Nya tag!

Kategori: Allmänt

Ledig nästan en hel vecka! Och dessutom haft besök av min fina Lisa i helgen! Underbart! :)
 
Det var så mysigt att ha Lisa här, vi har inte gjort några större utsvävningar direkt utan bara varit på stan, fikat, shoppat lite, ätit god mat och haft myskväll i soffan! :)
 
Borde känna mig full av energi och positivitet inför arbetsveckan! Haha! :P
 
Nej men det blir nog bra att komma tillbaka till verkligheten lite!
 
Jag har dessutom bestämt mig för att jag måste ta mig upp (på dagarna) och faktiskt göra saker! Börja träna igen, gå mina promenader och ta mig i väg till simhallen! Nu har jag varit i min lilla "jag orkar ingenting"-bubbla för länge! Dags för nya tag! Tror det gör mig gott! :)
 
Önskar jag hade lite bilder från i helgen att visa er men jag har blivit så dålig på att använda kameran! Lägger upp en gammal bild istället! :) 
 
Jag och min fina Lisa!
Tror inte du vet det men du ger mig så mycket inspiration, energi och stryka! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: