L Is For Lovely

Rain

Kategori: Allmänt

Alltså hur mycket kan det regna?

Det bara vräker ner, hela dagen har det regnat! Usch!

Man vill helst bara hålla sig inne!

Dessvärre är jag ute och ränner! Blöt och kall om fötterna! Fryser in i märgen! Brrr!

Är på väg till Bromma för att möta Fredrik! Underbart i rusningstrafiken! Bussen tar en evighet! Skulle vart framme nu men är stuck in Sumpan! Inte bra!

Ja, det är ju kul att Fredrik kommer men det hade gärna fått vara lite mysigare väder och mindre bilar ute! ;)

Längtar redan hem till soffan och min värmefilt som Niklas köpt åt mig! Men jag har lovat Fredrik att vi ska åka förbi Burger King på vägen hem och resan till/från Bromma tar typ en timme utan matstopp så jag gissar att jag inte får krypa ner i soffan före halv nio ikväll!

Nåja, vad gör man inte för sin bror? Och den som väntar på nått gott,.. ;)

HLR-utbildningen gick iaf bra! Kul! :)

Kommentarer

  • morso säger:

    hälsa Fredde en lyckospark inför morgondagen. Ville han nåt särskilt när han ringde?

    Svar: Tror inte han ville något speciellt när han ringde,.. Du får väl ringa upp! ;)
    Lisa Lindahl

    2012-11-27 | 19:30:15

Kommentera inlägget här: