L Is For Lovely

Hektiskt sovdag

Kategori: Allmänt

Dagen har bara försvunnit i väg och det är redan dags att gå till jobbet igen!

Jag kom hem lite sent i morse, fick jobba över en liten stund men landade hemma strax efter åtta! Gick ut på promenad och pratade med Miia i telefon! Och vi pratade och pratade! Tills jag inser att klockan är tjugo i tio! Woops! ;)

Skyndade i säng, kunde nämligen bara sova till kl 16 för då hade jag bokat tvättid! Haha! Ja, ingen rast och ingen ro! Och det var rätt segt att kliva upp efter 6 timmar halvrisig sömn! :P

Men jag var tvungen tvätta idag. Hade inga underkläder kvar! :P

Och sen hade en viss person (nämner inga namn) vaxat bilen och lagt dom använda putsdukarna i tvättkorgen. Och även om denna person så vänligt lagt in putsdukarna i en plastpåse för att skydda tvätten så luktade ALLT (och då menar jag allt) bilvax! BLÄ! Blev typ hög när jag sorterade tvätten! Haha!

Hur som helst, nU luktar det gott igen, jag har rena underkläder på mig och sängkläderna är bytta! ;)

Ne men jag kilar väl till jobbet då, en sista natt innan helgen! Skönt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: