L Is For Lovely

Bad hair day, everyday!

Kategori: Allmänt

Fy, vilket jävla skitväder det är! Regnar och blåser som tusan! Höll på knäcka paraplyet på väg till tunnelbanan!

Hatar sånt här väder! Och jag känner mig på riktigt dåligt humör också!

Jag avskyr nämligen mitt hår! Det ser förjävligt ut när jag inte får fixa till det! Och jag har ju som tidigare nämnt bestämt mig för att låta håret vila från fön och plattång!

Använder lite, lite, lite produkter i det bara för att det inte ska flyga i ansiktet hela tiden och bli elektriskt men tycker jag ser helt mongo ut!

Usch! Otrivs!

Niklas är iaf gullig, försöker muntra upp mig och säger att jag är sötast i världen! Tur jag har honom!

Ne, nu blir det bugg för hela slanten! Skojjigt! :)

Kommentarer

  • morso säger:

    Du är duktig! Kämpa på.

    2012-11-27 | 19:22:33
  • Lisa säger:

    jag vill se en bild på ditt "ofixade" hår! För i det här fallet tror jag mer på Niklas än din uppfattning;) Jag tror du är urgullig! Och förövrigt tror jag aldrig riktigt jag sett dig ofixad i håret?! :)

    2012-11-27 | 21:34:26
    Bloggadress: http://www.fladdrandekuse.blogg.se

Kommentera inlägget här: