L Is For Lovely

Back on track...?

Kategori: Allmänt

Jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen på slutet att jag nästan skäms! 
 
Vet inte varför men jag har inte haft nån motivation att skriva något alls! Kanske för att jag varit så trött och slut på sista tiden! Har inte haft någon motivation till något alls egentligen!
 
Jag har inte känt mig motiverad att gå på mina promenader, jag har inte varit sugen på att åka på dansen på måndagarna, jag har knappt orkat gå ur sängen på dagarna och ja, jag har varit helt slut helt enkelt!
 
Men jag måste ta tag i mig själv nu, jag vet ju hur jag funkar! När jag inte gör dom där sakerna, kommer ut en gång om dagen i friska luften eller träffar nån kompis ibland så blir jag egentligen bara mer sänkt! 
 
Och även om det känns jobbigt just då, att kliva upp eller ta sig iväg på saker så vet jag att det känns hundra gånger bättre sen! 
 
Kanske är hösten, det deprimerande vädret, att jag jobbat rätt mycket förra veckan och inte riktigt hunnit med att vila! Ja, jag vet som sagt inte men det är dags att rycka upp sig!
 
Nu har jag varit ledig sen i tisdagsmorse och det jag gjort som mest är att sova! Det är helt otroligt hur mycket jag kan sova! Jag har sovit säkert två tredjedelar av tiden jag varit ledig! Borde vara mer än utvilad! ;)
 
Och nu ska jag gå ut och promenera! Komma på banan igen! Jepp, it's time! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: