L Is For Lovely

40 minuter i regnet

Kategori: Allmänt

Tillbaka efter 40 underbara minuter ute i regnet! (OBS! Läs med ironi! :P )

Tagit en värmande dusch! Satt som en smäck! :)

Tyckte dock att vattnet rann undan väldigt dåligt i duschen så jag
tog tillfället i akt att rensa avloppet när jag ändå stod där och det såg ut som en bisamråtta gått och dött! Fy fan, det var den största hårbollen jag någonsin sett!

Och eftersom den enda som duschar där förutom jag i princip saknar hår (Sorry, älskling! :) ) så måste det ju vara mitt! USCH!

Inte konstigt att mitt hår aldrig växer ut och blir tjockt, när det uppenbarligen faller av i duschen!

Har bestämt mig för att låta mitt hår vila nu, ingen fön och ingen plattång på ett tag! Ska bara låta det självtorka och så får det se ut som det ser ut!

Jag hoppas jag står ut, utan min fön, min plattång, mina produkter och min hårspray! Ni som känner mig vet att det kan bli tufft! ;)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    haha! ja det kommer verkligen bli en utmaning!:) Men du kommer klara det!!:) Och skulle du råka gå lös på håret typ en gång i veckan är det ju ändå bra tycker jag! :)

    Svar: Utmaning is what it is! :) Och ja, ska jag ut på galej så MÅSTE jag nog få ta fram sprayen igen! ;)
    Lisa Lindahl

    2012-11-22 | 18:02:28
    Bloggadress: http://www.fladdrandekuse.blogg.se
  • The gubbstrutt säger:

    Halleluja! No moore hårspray :) :) :)

    Svar: Don't say no more! Men mindre åtminstone! Du måste ju ha åtminstone EN anledning att städa,.. ;)
    Lisa Lindahl

    2012-11-22 | 19:41:51
  • Eva säger:

    Hahaha, morsan hejar på allt vad hon kan.

    2012-11-25 | 00:32:44

Kommentera inlägget här: