L Is For Lovely

Shopping-research

Kategori:

Godmorgon! Eller ja, godnatt för min del! :)

Haft en lugn natt på jobbet! Suttit och gjort lite research inför New York-resan och vad jag ska köpa när jag är där!

Ojojoj, önskar jag hade en miljon att spendera! ;)

1. Jag ska nog köpa min Marc Jacobs-klocka! Den kostar 3200 i Sverige men 'bara' 1800 i NY! Ett måste tror jag! Som jag suktat efter den! :)

2. Funderar starkt på att köpa en Michael Kors-väska! Tror det blir jet set-modellen men vet inte alls vilken färg jag vill ha! Finns i hundra färger! Dock tror jag att jag har kommit fram till antingen röd eller svart! ;) Sen kanske jag ändrar mig när jag är där, kanske blir en helt annan modell till och med men just nu är jag sugen på jet set- modellen i någon av dom två färgerna! ;)

3. Funderar på att köpa en iPhone 5, dom är tvåtusen kronor billigare där! Men det är bara kanske, kanske när det gäller iPhone! Min fyra funkar ju bra den med! :)

4. Vill ha en ny plånbok! Dock inte hittat nån jag gillar än! Vill klämma och känna, så får se när jag är på plats! :)

5. Skor! Garanterat några skor! Inte kollat upp saker ännu men kanske kan kika inatt om det är lugnt på jobbet! ;)

6. Något från Victorias Secret! Kollade på bh:ar på nätet men man måste ju prova! Och deras största storlek är DD, behöver säkert en större! Men som sagt, från prova när jag är där!

7. Ray ban-solglasögon! Dock inte då mycket billigare i USA! Inte vad jag kunde se på nätet! Men får se! :)

Ja, det är vad jag funderat på hittills! :)

Kolla gärna på väskorna nedan! Vad tror ni? Rött eller svart? ;)

Natti natti så länge!

Kommentarer

  • Morso säger:

    jag röstar på en svart. Puss morso

    2013-02-28 | 21:39:17
  • Lillskräcken säger:

    röd! :-)

    2013-03-01 | 12:46:24
    Bloggadress: http://www.makeupfordummies.se

Kommentera inlägget här: