L Is For Lovely

Tandläkar-besök

Kategori:

Hej igen allihopa!

Jag är tillbaka från New York och jag har tänkt berätta allt för er! :)

Men just nu måste jag vila, ska jobba inatt och klev upp kl 07 för att jag hade tid hos tandläkaren!

Min vänstra övre visdomstand växte visst tokigt, in i kinden! Och nu i helgen hade det blivit rejält inflammerat!

Gjorde så jävla ont! Kunde inte öppna munnen helt och det var svårt att tugga och äta!

Hur som helst, har varit hos tandläkarn idag och dragit ut skiten! Helt bedövad i munnen och läspar när jag pratar! (Vilket jag INTE gör i normala fall, Niklas!! ;) )

Nu hoppas jag bara att jag inte har så ont när bedövningen släpper! :)

Ska sussa några timmar inför nattjobbet! Hörs sen! ;)

Kommentarer

  • Lillasyster säger:

    men aj och usch på samma gång! Dum tand. Hoppas det känns bättre nu. Pusse.

    Svar: Ja, det känns faktiskt kanon! Trodde jag skulle ha mycket mer ont men de har typ inte känts av alls sen bedövningen släppte! Skönt! :)
    Lisa Lindahl

    2013-05-28 | 21:59:06

Kommentera inlägget här: