L Is For Lovely

Älskar mitt nya smink

Kategori:

Hemma och duschad efter promenaden!

Håller på göra mig lite piffig inför jobbet och måste bara säga att jag verkligen älskar mitt nya smink från Sephora!

Köpte det i NY och Gud vad bra det är! :)

Har haft lite svårt att hitta bra underlag, tycker alla foundations jag provat blir kladdiga efter några timmar och försöker man bättra på dom blir det kakigt!

Jag vill ju ha en foundation som ser naturlig ut, som inte gör mig glansig och som täcker lagom! Och nu har jag hittat den!

Köpte en primer som jag lägger först, som ska göra så jag inte blir glansig och så att foundationen blir jämn och håller bättre!

Sen en concealer för att täcka röda prickar och sånt (inte med på bilden)!

Sen en puder-foundation som täcker lagom och som så klart går bygga upp om man vill ha mer täckning!

Dessutom köpte jag ett nytt rough som är lite persikoaktigt! Gillar det verkligen, det är som alldeles 'lagom'! ;)

Köpte också ett solpuder som är så underbart, gör en riktigt sommar-fräsch!!

Mmm, me like! ;)

Ne, nu torka håret och sen se om jag orkar ta mig till Nacka forum innan jobbet! :) Ska se om dom kan justera mitt klockarmband och sen kila in på Lindex! Fick tips om en snygg, sommarklänning därifrån! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: