L Is For Lovely

Mot Bromma flygplats!

Kategori:

Idag har varit en hektisk dag!

Kom hem från jobbet och hoppade i säng! Upp kl 13 för att tvätta, byta sängkläder och fixa!

Sen iväg till simhallen! Simmade 30 minuter, skönt! :)

Men man får se mycket konstigt på badhuset! Idag var det en tjej som bytte om i bastun! Och hon var väääldigt noga med att försöka skyla sig under tiden!

För det första, varför byter man om från badkläder till vanliga kläder i bastun?

Och för det andra, varför kan man inte visa sig naken för andra tjejer?

Själv satt jag där i bastun med alla godsaker i vädret! Haha!

Nåja, hon går ju göra som hon vill, men det verkade väldigt besvärligt!

Ne, nu kom jag från ämnet! Efter simningen skyndade jag till affärn och handlade! Hade typ ingenting hemma och idag är ju en stor dag, för idag kommer pappa och hälsar på för första gången någonsin sen jag flyttade till Stockholm!!!

Nu är det rent och städat hemma (får tacka Niklas :) ), sängkläderna är rena och bytta och det finns mat i kylen!

Och jag är på väg till Bromma för att möta pappa! Jiiihooo! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: