L Is For Lovely

Hej då, FAY:en!

Kategori:

Dags för middag!

Jag vet att klockan är tolv på natten och normala människor äter middag vid 17-18-tiden men nattjobbare som jag är går jag förskjuta det lite! :)

Och visst, alla är inte som jag! Många som jag jobbar med fikar bara på natten men jag måste få varm, riktig mat! För mat är gott! ;)

Riktig mat kickar fikat:s ass any time! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, försökte sova ut och sen har jag varit och simmat!

Pratade med fina Lisa i telefon innan jag åkte till jobbet! Mysigt att höras och få lite update! Saknar henne massor! <3

Största nyheten för dagen är dock att Niklas såld sin bil! Trodde inte jag skulle bry mig så mycket men det känns lite sorgligt i själen! Även om jag alltid hade ångest när jag körde den så tyckte jag verkligen om den där bilen, fina FAY:en!!

Nåja, gissar att han kommer hem med en minst lika braig och fin bil när det är dags! :)

Nu säger jag bara: Hej då, FAY:en! <3


Kommentarer

  • Morso säger:

    men va? varför? vad kör han nu då? Har han hittat non ny som han ska köpa?

    2013-02-28 | 21:42:33

Kommentera inlägget här: