L Is For Lovely

Virkstuga

Kategori: Allmänt

Jag och Annelie försökte oss på att hinna ha lite virkstuga inatt på jobbet! :)

Gick väl så där. Var en del att göra så vi fick mest pyssla med patienterna men jag hann göra klart ett par rosa tofflor som jag själv ska ha!

Valde att skippa kanten och bara göra fastmaskor runt öppningen! Blev snyggt, enkelt! Tänkte man kunde exprimentera lite och försöka göra herrstorlekar i den modellen! Inte så manligt med picot-kant! ;)

Ska visa hur den modellen blev sen! :)

Just nu bjuder jag istället på några bilder på dom tofflor jag gjort till mamma och Lisa i veckan! ;)
 
 Lisas gula tofflor
 
 Mammas mintgröna tofflor
 
 Närbild på glitterkanten

Kommentarer

  • Morso säger:

    Fina! Längtar till jag får prova dom. Puss

    Svar: Kan skicka upp dom! ;) Dom är sköna och varma! :)
    Lisa Lindahl

    2012-09-29 | 11:12:34

Kommentera inlägget här: