L Is For Lovely

Sååå underbart att vara förkyld,..NOT! :)

Kategori:

Mitt nattduksbord är fullständigt belamrat med diverse naturläkemedel och febernedsättande och näsdukar och nässpray och ja, ni ser ju!

Läste på vårdguidens hemsida för att få lite tips på hur man blir frisk från sin förkylning! Bästa tipset är tydligen att vila! Då blir man frisk, på typ en vecka eller nått!

Men suck, jag vill bli frisk,..NU!!!

Och vila, ja, det är ju så tråkigt! Funkar väl en dag eller så, men min rastlösa själ är inte skapt för att hålla sig inne och stilla sååå länge!

Ge mig styrka! Och kanske lite tålamod! Det kan jag behöva, inte bara idag utan rent generellt! ;)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    ååhh vad kul att du börjar blogga!!:) då kan jag ju hålla bättre koll på dig;) stackars dig som är sjuk!:/ Krya på dig gumman!

    Svar: Ja, jag hoppas att du läser den dagligen! :P Jag är inne på din blogg varje dag, baby!! ;) Puss
    Lisa Lindahl

    2012-09-20 | 17:38:41
    Bloggadress: http://www.fladdrandekuse.blogg.se
  • Miia säger:

    Underbart med en blogg gumman!

    Jag är ju ingen som riktigt fastnad för någon blogg, men din blogg är ju en helt annan sak :)

    Krya på dig! Själv lyckas jag inte bli av med min förkylning, men å andra sidan har jag inte tid att vila heller så det kanske gör sitt :) haha

    Kram!

    Svar: Ja, jag tror det är bra för mig att aktivera mig med något! En blogg kanske är rätt forum, vem vet! ;) Sen om nån läser den, det är ju en annan femma! :) Men jag blir glad bara du och mina närmaste besöker den någon gång ibland! :)
    Krya på dig! Och kom ihåg att vila också!! :) Puss och kram!
    Lisa Lindahl

    2012-09-20 | 18:50:17
    Bloggadress: http://www.wallma.net

Kommentera inlägget här: