L Is For Lovely

Rytmen i blodet!

Kategori: Allmänt

Blev så glad ikväll! En av danslärarna frågade om jag hade dansat förut, och jag svarade att jag hade dansat jazz och streetfunk för länge sen. Han tyckte nämligen att jag var duktig och sa att det märktes att jag hade dansat förut då jag tydligen hade en speciell känsla för själva dansen. Jag blev superglad och superstolt! Det kanske är som pappa alltid brukar säga, att jag har rymten i blodet! ;)
 
Hur som helst, det är kalaskul att bugga! NI borde testa! :)
 
 
NU ska jag sova, ska upp tidigt imorgon, har nämligen dejt med min Caroline kl 10! :) 
 
Natti natti!
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Vad glad jag blir att du verkar gilla det nästan lika mkt som jag!!:)) Jävlar i min låda vad vi ska dansa resten av våra liiiv!;)

    Svar: Tror nog jag gillar det lika mycket som du,.. måste bara lära mig lika mycket som du! ;)
    Lisa Lindahl

    2012-09-25 | 22:19:36
    Bloggadress: http://www.fladdrandekuse.blogg.se

Kommentera inlägget här: