L Is For Lovely

Rundan avklarad!

Kategori: Allmänt

Tillbaka efter en 'morgonpromenad' men mamma i luren! :) Alltid trevligast med sällskap på sin runda! In real life eller via telefonen! :)

Så här ser min runda ut!
 


Inte jättelång, bara 4,4 km ungefär! Med det känns rätt lagom!

Den går genom kolonilotterna nedanför Gullmarsplan, ner längs Årstaviken och upp och tillbaka längs små gångvägar! Man slipper biltrafik och stadsmiljö, känns nästan som landet, fast det är 'mitt i stan'! :)

Vidare vill jag bara tipsa om appen Runkeeper (om någon nu missat den)! Superbra att ha på sin telefon. Startar den när jag går och sen följer den mig på gps:en, mäter min runda, min hastighet, genomsnittshastighet, kaloriförbränning, ja typ allt! Praktisk om man t.ex. vill förbättra sitt träningsresultat och kul om man bara är jävligt nyfiken på att se hur lång man gått etc! Skaffa! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: