L Is For Lovely

Mindre imponerande foxtrot!

Kategori: Allmänt

Var på min foxtrotkurs ikväll och ja, jag är inte helt övertygad!

Grejen är ju att killarna måste ha rytmen och kunna föra och det var det inte många (läs ingen) som kunde!

Hmm, som tjej behöver man ju bara följa med liksom! Men det är ju omöjligt att följa nån som inte för och sen är det jävligt irriterande att känna att man är ur takt hela tiden! Fick typ bita mig i läppen för att inte ta över och föra själv! :P

Hade velat dansa med pappa! Foxtrot-kungen! Dancing like a boss!! :)

Kommentarer

  • Morso säger:

    Synd! För det är så himla kul att dansa med någon som kan. Vi får gå ut när du kommer upp i oktober. Puss puss!

    Svar: Ja, precis! Att dansa med nån som kan (typ pappa) är ju det bästa som finns! :)
    Lisa Lindahl

    2012-09-27 | 22:28:04
  • Kajsa säger:

    Ja, jag vill å dansa med pappa. Han är bäst. Fick mig dock en kort liten svängom med Eric på TCs Klubb Modärn, det var kul. Kändes som att han hade potential :)

    Svar: Pappa är bäst! :)
    Lisa Lindahl

    2012-09-30 | 17:08:30
    Bloggadress: http://icametomakeabang.blogg.se

Kommentera inlägget här: