L Is For Lovely

Ljungqvist garn på Odenplan!

Kategori: Allmänt

Nu har jag besökt min garnaffär på Odenplan! Den heter Ljungqvist garn och är återförsäljare av Drops garner! Dom har typ alla garner man kan tänkas vilja ha och har dom det inte så tar dom hem det och ringer när det kommit! :)
 
 
 
 
Jag hämtar i princip alla mönster från Drops hemsida (och handlar således i princip bara Drops garner). På Drops hemsida finns förutom massor med mönster även instruktionsvideos hur man virkar och stickar! :) Kan varmt rekommendera deras hemsida om Du är intresserad av att börja handarbeta! :) Adressen är: www.garnstudio.com
 

Hur som helst, nu har jag inhandlat garn och glitter till tofflorna som min fina mamma och min fina Lisa har beställt! Får hoppas det blir lugnt på jobbet inatt så jag kan sätta igång och virka! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: