L Is For Lovely

Girls night out!

Kategori: Allmänt

Uppstigen och promenerad! Fick sällskap av lillasyster på telefon som gjorde Citymagasinet-quizet på mig! Två flugor i en smäll, motion och quiz! :)
 
Citymagasinet är ett lokalt magasin i Umeå som kommer ut en gång i månaden med diverse reportage om mode, musik, evenemang och sånt som är aktuellt i Umeå. Lite mingelbilder från krogarna där och så sist men inte minst ett quiz. :)
 
Dom flesta som känner mig vet att jag älskar frågesport, det är ju inte av en slump som Vem vet mest är mitt favoritprogram! :P
 
Hur som helst, när jag bodde i Umeå hade vi som lite av en tradition att Kajsa gjorde Citymagasinets quiz på mig när tidningen kom ut. Och nu kör vi på telefon! ;)
 
Fast det var ett svårt quiz den här gången! Fick bara 19 poäng och vi brukar säga att under 20 är ett katastrof-resultat. :)
 
Nåja, det var mysigt iaf! Nu ska jag ta en dusch och göra mig redo för en kväll på stan! :) Ska hänga med min Stina och några vänner till henne! Girls night out it is! ;)
 
Jag och Stina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: