L Is For Lovely

Sjunga i solariet

Kategori: Allmänt

Så där ja, nu har jag promenerat, solat, kommit hem och stretchat! 
 
Försöker stretcha ut kroppen varje dag, framför allt nacken och ryggen eftersom jag har haft så jävla ont! Känns bättre nu, men jag vill inte att det ska bli värre igen! Usch! Nåja, hoppas stretchandet hjälper! Försöker tänka på min hållning också, rak i ryggen, spänna till magen, fram med bröstet och sänka axlarna bakåt/nedåt, typ som grundpositionen i bodypump! ;) Magstödet är toppen att träna upp föresten, hjälper till att orka mycket mer, det lärde jag mig när jag bodypumpade 3-4ggr/veckan! :) 
 
 
Hur som helst, när jag satt och väntade på att något av solarierna skulle bli lediga så hörde jag hur någon av dom som låg och solade sjöng med i låtarna som spelades på radion! Haha! Antar att det var ungefär som att sjunga i duschen förutom att allmänheten kan lyssna! :P Tror inte hon (ja, för det var en tjej) tänkte på hur lyhört det är där! :)
 
Nåja, strax dags att ta hand om tvätten! JIPPI! :P

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: