L Is For Lovely

Sinnessjukt trött

Kategori: Allmänt

Herregud i himmelen! Hur trött kan man vara?!

Jag försov mig till tvätten idag! Bokat tvättid mellan 13-16 och vaknade kl 14! Tre timmars tvättid är kort nog, två timmar, ja det är ännu kortare!

Men lyckades i alla fall tvätta det som behövdes! Somnade mellan maskinerna gick, och somnade under tiden tvätten torkade!

Efter avslutad tvätt, fortfarande död! La mig i sängen igen! Och där är jag kvar!

Hade massa planer idag, tvätta, packa, promenera, måla naglarna, raka benen, färga ögonbrynen och sånt, fixa god middag till Niklas kommer hem!

Men jag känner att jag inte orkar göra nånting alls! Vill bara sova! Skulle lätt kunna lägga mig nu och sova till imorgon! Men jag tror jag måste ta tag i mig själv och åtminstone vika tvätten, ta en dusch och käka nått!

Ja, jag SKA kliva upp! Snart! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: