L Is For Lovely

ResUMÉ

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
 
För mig är det väl egentligen godnatt, har jobbat en extranatt inatt så sängen väntar men jag tänkte först ge er en kort resumé över min lilla Umeå-tripp som jag lovade igår! ;)
 
Jag landade ju på torsdag eftermiddag och träffade upp min kära vän Linnea på stan! Vi käkade som middag på Allstar och snackade en massa skit! Sen hängde jag kvar på restaurangen och kollade Luleå-HV71-matchen tillsammans med min bror! Men allt detta har jag redan berättat om i ett tidigare inlägg! ;)
 
Hur som helst, mycket trevligt! Sen åkte jag, trött och liiite onykter (drack totalt tre glas vin under kvällen men det räckte :P ) hem till mamma och fikade med henne och lillasyster innan jag stupade i säng! :)
 
Fredagen spenderades med min fina Lisa på stan, lite shopping och en fika! Köpte bl.a. två blusar från Gina ( ska visa er sen! ;) ).
 
Lisa äter cheesecake på Mat och prat (tror det heter så?!) :)
 
Drog därefter på afterwork med min familj på Balder! Mycket trevligt och kul att ha hela familjen samlad! :) 
 
Kvällen fortlöpte på Ersboda Folkets Hus där det bjöds på dans! Mötte upp Lisa och hennes kompis Erik, som båda buggar för att pröva mina fötter på dansgolvet! Och ja, vad ska man säga? Jag kände mig väl inte direkt dansant! Tyvärr! Men vi är väl alla barn i början, det var första gången någonsin som jag var ute och dansade, försökte bugga så gott jag kunde och när Erik bjöd upp så kände jag mig faktiskt rätt bra! Men han körde ju bara turer som han visste att jag kunde så, jag ska väl inte skryta! :P 
 
Blev hur som helst en sen kväll, sov hos Lisa och vi tog en skön sovmorgon på lördagen! Klev upp och gick en liten sväng, köpte gooo-frukost som vi sedan njöt av framför tv:n! :)
 
Mmm, nybakat bröd med Philadelphia, skinka och avokado på! MUMS! :)
 
Jag och Lisa hängde hela lördagen, färgade Lisas hår, snackade massa skit och piffade oss! 
 
Fina tjejor på väg ut på stan!
Hade bokat bord på Allstar till kl 20! Firade min födelsedag lite i för väg! Åt god mat och drack gott vin! Jag tryckte i mig en Las Vegas Strip Steak, 200g ryggbiff med tillbehör! Haha! GOTT! :)
 
Min mumsiga mat! :)
 
Stannade kvar och gjorde stället hela kvällen, Fredrik slöt upp om än dock rätt sent! Sen bjöds det på lite efterfest men jag gick hem ganska tidigt (ja, 03.15, om nu det är tidigt! :P Men jag gick först av alla! ;) )
 
På söndagen åkte jag hem till mamma, tog en promenad i solen, ner till älven och drack kaffe! :)
 
Soligt Umeå! :)
 
Pappa hade bjudit in till middag i Spöland på kvällen! Jag, Kajsa och Fredrik åkte dit umgicks! God middag med efterrätt! På något sätt alltid mysigt att komma hem till Spöland! Det är liksom hemma, på ett sätt som ingen annanstans någonsin kommer bli! 
 
Kajsa och Fredrik hemma i kökssoffan! Good times! :)
 
Ja, och sen hann jag inte med så mycket mer! Tiden går så fort när man är hemma, det är så mycket man vill hinna göra och så många man vill hinna träffa och det känns alltid som man flänger runt mest hela tiden och i slutändan hann man inte med så mycket! 
 
Men jag hann iaf träffa min familj, min Lisa och min Linnea! Och inte för att det är fy skam men nästa gång jag kommer hem tror jag att jag måste jag försöka hinna med några fler! ;) 
 
Nej, nu måste jag sova! Kärlek till Er alla där uppe i Umeå! Ingen nämnd, ingen glömd! <3

Kommentarer

  • MORSO säger:

    Kärlek till Dig också från morso!

    2012-10-31 | 22:06:21
  • Din lillebror säger:

    Kul att äntligen få träffa dig igen :D
    Men vart är bilden där jag klipper farsan? ;)

    2012-11-02 | 17:19:23

Kommentera inlägget här: