L Is For Lovely

Nytto-dag

Kategori: Allmänt

Idag är en sån där 'göra nyttiga saker innan det är dags att åka till jobbet-dag'!
 
Jag klev upp för några timmar sedan, plockat undan lite i lägenheten, ställt in i och startat diskmaskinen och förberett för tvätten! Ska strax gå en promenad och sen gå och sola, har ju inte fått nån färg på hela sommaren så jag tänkte jag skulle fuska mig till en liten bränna så här lagom till vintern kommer! :P
 
Klockan 16 är det tvätt-dax! Lagt sängkläderna i blöt med Vanish, dom blir ju fasiken inte vita i den där dumma tvättmaskinen! Hoppas på 'ett skinande resultat' idag! ;)
 
Föresten så tror jag att jag jinxade till mig ett världens acne-utbrott när jag skrev på bloggen för några veckor sedan att jag sällan får finnar!! Haha! För ända sedan dess har dom bara bytt av varandra, ja finnarna alltså! Först en rejäl en på vänster sida under näsan, sedan en lite, lite mindre på höger sida under näsan och nu ännu en på vänster näsvinge! Känner dessutom att det är ytterligare en på gång i samma område! Fy fan! 
 
Det värsta är att dom gör så jävla ont! Dom där inåtvända, elaka sakerna förpestar verkligen tillvaron då dom genom smärtan gör sig ständigt påminda! Jag hatar dom! Men det är tur att det finns smink, så man åtminstone slipper se eländet! :P
 
Nej men om man skulle ta och sluta gnälla, ta tag i sig själv och bege sig ut på promenad! :)
 
Redo för promenad! Fult, noppigt bandband på, CHECK! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: