L Is For Lovely

Ny vinterjacka!

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från en mysig dag på stan med Caroline och lilla Ceona! 
 
Skulle kolla på en vinterjacka till mig, har hört att det snöar i Umeå och jag åker ju hem om en vecka så jag kände att jag var tvungen att hitta nått varmare att ha på mig än skinnjackan! :P
 
Nej, men jag kände att jag i år skulle köpa mig en rejäl vinterjacka som jag kan ha många säsonger framöver! En ordentlig dunjacka, gärna modell längre så den går ner över rumpan, inte en poof-dunjacka som man ser ut som ett hus i, utan en diskret, varm, snygg, skön jacka som jag kan ha när det är riktigt kallt men också när man t.ex. ska gå ut och har klätt upp sig lite med klackar och så! :)
 
Hur som helst, så hittade jag det jag sökte efter! Vad tycks?
 
 
 
Personligen tycker jag att den är as-snygg, och jag hade den på mig när vi gick från centralen till Slussen så jag kan även säga att den är varm, varm, varm! :)
 
Andra inköp under dagen:
- Champange-te från NK! MUMS!!! 
- En rockring med vikter som tydligen ska tränar mage, rygg, sätesmuskel och ben! Var fina Lisa som skrev om det på sin blogg! Lät så intressant så jag var tvungen att testa! ;) Nu blir det att rocka loss! ;)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Jäävligt snygg jacka!! Pris?:)

    Svar: Priset vill jag helst inte tänka på men jag kan viska det i ditt öra om du bestämt måste veta! :P
    Lisa Lindahl

    2012-10-16 | 18:00:56
    Bloggadress: http://www.fladdrandekuse.blogg.se

Kommentera inlägget här: