L Is For Lovely

Nervös

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla nervös inför morgondagens examination i S-HLR! Har försökt förbereda mig och det jag ska presentera men nu känner jag bara,.. blä!

Ja, det var kanske inte så konkret uttryckt! Men jag känner å ena sidan att jag kan ju det där! Jag kan ju S-HLR! Men sen känner jag att jag kanske kommer glömma nått viktigt under min genomgång eller att mitt scenario till teamträningen kommer vara dåligt! Jag har tänkt på hundra olika scenarier att ta upp men inget känns tillräckligt bra, roligt, givande etc.

Jag vet inte hur jag ska förbereda mig helt enkelt! Ena sekunden känner jag mig säker på mig själv och andra sekunden totalt borta!

Ja, kontentan är att jag känner mig lite ofokuserad, inte helt i balans inför morgondagen! Och som råga på allt så har jag sabbat min rygg idag när jag skulle stretcha! Skulle stretcha ryggen och så gick nått typ sönder, jag vet inte, men ont gör det i alla fall och jag kan inte vrida huvudet åt vänster för då strålar det ner i ryggen! Blä, igen!!!

Är jag gammal eller? Vad är det för fel på mig? Klarar ju inte nånting, inte ens att stretcha, for crying out loud!

Haha! Ja, jag vet, gnäll-kärring! :P

Nej men smort in ryggen med Voltaren-gel och kryper ner i sängen! Försöker att inte tänka på morgondagen, det kommer gå bra! Jag vet att det kommer gå bra! Jag är ju bra! :)

Med fokus på BRA och inte blä så säger jag godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: