L Is For Lovely

Mörkare och mörkare

Kategori: Allmänt

Jaha, då har jag vaknat och tagit mig ur sängen! Vaknade vid 14-tiden och kunde inte somna om sen, blä!
 
Det svårt att sova på dagen, inte alls samma sak som att sova på natten! Det är framför allt mycket svårare att somna om när man vaknat till! Tror det har med ljuset att göra. Men nu blir det ju mörkare och mörkare, dagen blir kortare och kortare. Brukar sova bättre om dagarna på vintern, då hinner solen typ gå ner igen innan man vaknat till! 
 
Haha, som om det skulle vara nått positivt! Lät jävulskt deprimerande! :P 
 
Funderar på hur man ska lägga upp promenaderna nu när det börjar bli mörkt redan vid 15-16-tiden på dagarna, behöver ju sova typ till dess för att orka jobba men vill heller inte gå i mörkret (är inte belysning kring hela min runda). 
 
Antar att jag får börja gå "riktiga" morgonpromenader när jag kommer hem från jobbet kl 08 och sen gå och lägga mig! It's the only way! 
 
Vill absolut inte sluta med mina promenader, bara under Umeå-resan när jag slackade efter (och åt en massa gott) gick jag upp nästan 0,5 kg!  O-bra! 
 
Ne, nu måste jag skynda mig ut innan det blir för mörkt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: