L Is For Lovely

Min "lediga" dag

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Rätt tid på dygnet och allt! ;)
 
Vaknade med Niklas kl 07 och låg och myste till han var tvungen kliva upp! Hade tänkte somna om en stund men mobilen plingade till och vips så skulle jag jobba ikväll! 
 
Ja, vi har en personalsamordnare som skickar sms om turer som fattas och hon undrade om jag kunde komma in några timmar i eftermiddag och hjälpa till, vara mellan-syster, hämta från operation, skriva in patienter och sånt! Vara dom andra behjälplig kan man säga! 
 
Så jag tackade ja! :) Skulle inte behöva komma in före kl 15 och så skulle jag få sluta när det lugnade ner sig på avdelningen, så jag hoppas vara hemma före 21 iaf! Men man vet aldrig! :P
 
Nåja, bestämde mig för att inte vänta med att starta dagen så jag klev upp! ;) Ska gå en promenad och sen blir det tvätt och sen, ja JOBBA! :) 
 
Hoppas NI har en bra-ig dag! Vart ni än är och vad ni än gör! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: