L Is For Lovely

Lugn natt

Kategori: Allmänt

Fascinerande hur en lugn natt kan vara minst lika plågsam som (om inte värre än) en hektisk natt!

Men jag ska inte klaga över lugna nätter, som kommer rätt så sällan så egentligen är det väl bara att njuta! :)

Problemet är dock att jag blir så trött! Trött, trött, trött! Ska bli skönt att åka hem och sova nu! Krypa ner i en varm säng utmed min kille! Myyyys! ;)

Föresten, snabbsurfade in på Nelly.com inatt och beställde en klänning jag varit sugen på ett tag! Längtar till den konmer! Hoppas den passar bara!

Vad tycks? :)

Kommentarer

  • Morso säger:

    Lisa, mitt hjärta. Snart kommer Du hem till morso. Då ska Du få vila upp Dig ordentligt Puss och kram.

    Svar: Ja, det blir mysigt! :) KRAM
    Lisa Lindahl

    2012-10-21 | 10:30:02
  • Lillskräcken säger:

    Myyyycket snygg, men jag undrar om det kan komma att bli tuttchock! ;)

    Svar: Ja, jag är lite orolig för det! Men jag hoppas den är så där "lagom" tuttig, och inte too much! Får väl se när jag provar den! :) Håller dig och resten av dom som läser min blogg uppdaterade! :)
    Lisa Lindahl

    2012-10-21 | 18:06:08
    Bloggadress: http://www.makeupfordummies.se

Kommentera inlägget här: