L Is For Lovely

Insomnia

Kategori: Allmänt

Jaha, då ligger jag här! Klarvaken!

Har i och för sig sovit rätt mycket på dagen, och slöat mest hela kvällen men ändå!

Jag tror det är mitt nattjobbande som ställer till det! Jag kan vara jättetrött på kvällen men sen när klockan passerar typ 22-23-snåret så blir jag kalaspigg! Även om jag inte tagit sovmorgon på morgonen!

Och Niklas, ja han kan ju sova när som helst, hur som helst och vart som helst!
 
Han ligger här och trynar utmed mig! Som vanligt! ;)

Hade kanske kunnat läsa en bok eller lösa mitt korsord son jag kämpat med några veckor nu! :P Men jag vill inte tända lampan och störa min lilla sömntuta här bredvid! :)

Gick upp nyss och färgade ögonbrynen och ögonfransarna! Haha! Blev inte tröttare av det! ;)

Föresten ska visa en bild på mina ögonfransar! Har alltid haft korta, korta ögonfransar och så läste jag nånstans om ögonfrans-serum som får ögonfransarna att växa så jag köpte och provade och voila! Det funkar faktiskt! ;) Kolla själva! :)

 
Det finns flera olika ögonfransserum men jag har kört på xlash! Googla på nätet om Ni är intresserade att prova! :)
 
 
 
Med det säger jag godnatt och gör ett nytt försök att sova! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: