L Is For Lovely

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Tog en lång sovmorgon idag kan man säga! Ja, fast jag var ju uppe nästan till kl 5 inatt! Så egentligen har jag ju bara sovit 8 timmar! Som en vanlig natts sömn! ;)
 
Nåja, nu är jag vaken! Druckit lite kaffe och pratat en snabbis med pappa på Facebook och nu är det snart dags för min dagliga promenad! Haha, varje dag, samma sak! :)
 
Känns som en bra dag idag, det är dans ikväll! Jippi! :)
 
Det enda som sänker mitt humör (och mitt självförtroende) idag är att jag har en gigantisk finne under näsan på vänster sida! Blä! Och jag kan givetvis inte låta bli att pilla på den! Hmm! Typiskt mig! 
 
Jag har sällan finnar men när jag får en så är det alltid dom där elakartade, inåtvända, mega-stora helvetena! Som gör ont, ont, ont, inte går att klämma och som stannar sååå länge att det känns som en livstid! :(
 
Nåja, ska väl inte gnälla över en finne, det finns ju barn som sväljer i Afrika som mormor alltid sa! Och andra stackare som har det betydligt värre än lilla jag! Borde nog vara glad och tacksam över att mitt största problem är en blämma i ansiktet! ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: