L Is For Lovely

Fröken duktig

Kategori: Allmänt

Första dagen på HLR-instruktörsutbildningen!

Herregud! Jag var supernervös inför min presentation! Uppenbarligen helt i onödan!

Alla hade fått två avsnitt att redovisa som instruktör! Man skulle så klart läsa igenom och förbereda alla avsnitt men bara redovisa dom man blivit tilldelad!

Hursom, jag var den enda som hade förberett mig, läst igenom och gjort egna anteckningar! Tragiskt om jag ska vara helt ärlig!

Man går ju utbildningen för att lära sig bli instruktör och ska man hålla egna utbildningar måste man ju förbereda dom! Fattar inte hur folk tänker! Pinsamt!

Ja, fast inte för mig! Jag glänste som en stjärna, som vanligt! Haha! :P

Nu åker jag till Carro och tar en kopp kaffe innan buggen! Mysigt! :)

Kommentarer

  • Morso säger:

    Du är bäst, Lisa! Puss från morso

    Svar: <3
    Lisa Lindahl

    2012-10-09 | 21:08:13

Kommentera inlägget här: