L Is For Lovely

Första kvällen

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Tio timmars sömn senare! Fortfarande lite hängig men jag tror en kopp kaffe gör susen! ;)

Gör en kort sammanfattning av gårdags kvällen,..

Landade i Umeå igår kl 15.30, pappa hämtade mig och skjutsade mig till mamma så jag kunde lämna mig väska! Snäll pappa! :)

 Sen blev det direkt ner på stan för att möta upp Linnea! Blev en mycket god middag med en massa tjejsnack på Allstar! ;)


Sen kom Fredrik och vi tog en öl och kollade på Luleå-HV71-matchen! Luleå vann! Jippi!!! :)


Åkte hem med mamma och hängde med henne och Kajsa till det var dags att sova! Drack te och körde frågesport, en klassiker! Vi älskar ju frågesport i den här familjen! :)

Nu ska jag göra mig redo för lite mys på stan med Lisa! Sen ikväll blir det afterwork med familjen och sen kanske, kanske vi ska åka och bugga på Ersboda! Spännande! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: