L Is For Lovely

Dålig update,.. IGEN!

Kategori: Allmänt

Hej mina fina!
 
Ja, jag har varit dålig på att uppdatera bloggen när jag varit hemma i Umeå i helgen! Jag har haft fullt upp hela tiden känns det som, och prioriterat att umgås med min familj och mina vänner!
 
Jag har hunnit med att träffa familjen, min fina Lisa och Linnea! Och det är ju inte illa det men fick t.ex. sms från Angelica som ville ses och jag hade så önskat att jag hade hunnit med det men tiden räckte inte till! 
 
Tiden går så fort när man är hemma, nästa gång får jag ta en hel vecka i Umeå så jag hinner träffa ALLA! ;)
 
Nu är jag i alla fall tillbaka till verkligheten, blir en promenad i det katastrofalt dåliga vädret och sen ska jag jobba inatt! Ska ge Er en bättre Umeå-update senare med lite bilder och så! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: