L Is For Lovely

Dagpass

Kategori: Allmänt

På väg till jobbet, kl 06 på morgonen!!!

Inte ofta det händer, men idag var det tydligen flera som var sjuka så jag ska hoppa in och styra upp lite! Haha!! :P

Nej, jag är alltid lika nervös när jag ska jobba dagpass! Känner mig så osäker på rutiner och sånt! Fast i slutändan vet jag att det brukar gå galant! :)

Oavsett så har jag med mig kladdkakemuffins till kollegorna, kan nog kompensera för alla mina frågor och hjälp jag kan komma att be om! ;)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Men gumman! Tänk nu på att inte ta på dig för mkt extra jobb!! Dina axlar värker av en anledning, du måste tänka mer på dig själv och inte bara på pengarna! för vad ska du med en massa extra pengar till om du ligger utslagen av stress o utmattning?!

    Och snart kommer du hem till mig!! :) Jag längtar! och jag har planer på att du ska få dra lite nya slingor i mitt hår också;) Blir det inte bra färgar vi bha över det! :)) PUSS

    Svar: Jag har faktiskt inte tagit på mig så mycket extrajobb! ;) Jag tog på mig en dag igår bara,.. men jag vet inte om axlarna tog stryk av hjärtlungräddnings-kursen, gjorde ju hundratals hjärtkompressioner och då står man ju på knä på golvet och lutar sig över "patienten", håller ihop händerna med raka armar (och rak rygg) och trycker ganska hård (jävligt hårt) neråt,.. tror jag drog upp och spände axlarna ganska mycket i den rörelsen! Tror det är det som gjorde allt värre! Jag har ju alltid problem med axlarna för att jag går och drar upp dom,...alltid spänd i det partiet! Antar att övningarna förvärrade det som redan var dåligt! :(Nåja, ska vila axlarna och försöka tänka extramycket på min hållning och att trycka ner axlarna istället för att dra upp dom mot öronen som jag alltid gör! :)

    JA!! Snart kommer jag hem! Längtar efter dig! Klart vi ska slinga håret! ;) Blir säkert kanon på dig! :) PUSS
    Lisa Lindahl

    2012-10-10 | 19:35:22
    Bloggadress: http://www.fladdrandekuse.blogg.se

Kommentera inlägget här: