L Is For Lovely

Dagens planer

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

YES, jag tog mig ur sängen!! Hade ställt tre larm, kl 12.50, kl 13.00 och kl 13.10! Och det var en kamp att inte stänga av alla tre och fortsätta sova!

Fy, det är så jävla jobbigt att kliva upp efter 3-4 timmars sömn när man vakat av efter nattpasset! Måste verkligen ha något som motiverar en, annars är det kört!

Men idag ville jag hinna gå på promenad innan det blir mörkt!

Sen måste jag åka och handla, har nämligen tänkt att jag ska julbaka lite innan första advent på söndag! Det blir lussebullar (och då snackar vi inte lussekatter utan saffransbullar fyllda med smör, socker och mandelmassa ;) ), pepparkaksknäck, julskumsfudge och rocky roads! Mums! :)

Ne, mycket att hinna med idag! Bäst jag lägger på ett kol! ;)

Kommentarer

  • Morso säger:

    Hahaha, Du är rolig Du! Du är min hjälte också, bara så Du vet. Lycka till med baket :-)

    2012-11-30 | 18:13:01

Kommentera inlägget här: