L Is For Lovely

Vintervit stad och äppelröda läppar!

Kategori: Allmänt

Hell day is over!

Jag vet inte varför saker som funkar i Norrland inte kan funka i Stockholm men det står nu helt klart för mig, bortom allt rimligt tvivel, att snökaos i Stockholm ÄR ett jävla kaos!

Jag har alltid skrattat åt 'snökaoset' som det skrivits om i tidningarna och tänkt: 'Jävla nollåttor, klara inte av lite snö! Haha!'

Detta är visserligen sant! Nollåttorna klarar inte av snö men det som förvånar mig är att dom inte blir bättre! Varje år! Samma sak! Ingen förbättring!

Alla tåg är försenade eller inställda, alla bussar är försenade eller inställda! Vägarna är oplogade, för att inte tala om trottoarerna! Bilarna kör fast eller pt helvete!

Folk tar sig ingenstans! Ja, det är sannerligen katastrof när snön faller över Stockholm!

Nåja, jag lyckades iaf träffa Stina i Kista och mysa lite med henne! Trevligt! :)

Sen fick jag en impuls och köpte ett rött läppstift! Tycker alla är så fina som har så där knallröda läppar så jag var tvungen prova! ;) Vad tycks?



Kommentarer

  • Morso säger:

    Snyggt!

    2012-12-06 | 16:58:28
  • Emma m säger:

    Fiint! !:)

    2012-12-07 | 16:39:35

Kommentera inlägget här: