L Is For Lovely

Horse back riding

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina fina! 
 
Måste berätta om gårdagen, jag följde ju med Emma till stallet och fick rida!!! Fick rida i skogen för första gången någonsin i mitt liv! (Ja, på ridskolan när jag var liten så red vi ju bara runt, runt i hagen!)
 
Har glömt kanske allt jag lärde mig när jag red men hästen var väldigt snäll så det gick bra! Emma sa att hon sett sämre än mig! Alltid något! :P
 
Det var fantastiskt fint väder ute, soligt och vackert! Det var visserligen kallt och jag frös som fasen om fötter och händer men det gjorde inget för jag var lite hög på upplevelsen! :)
 
Jag hoppas jag får följa med någon fler gång! Jag kan ju inte annat än bli bättre! ;) 
 
Kom hem vid 17-tiden och tog en värmade dusch! Det var välbehövlig efter 3-4 timmar utomhust! :) 
 
Jag på Nico!
 
Fint väder i skogen! :)
 
Spenderade resten av kvällen i soffan, försökte hitta nått vettigt boende i New York och kolla upp lite vad jag vill göra när vi är där! Blev helt snurrig i huvudet av alla boende-alternativ, all information och alla aktiviteter! Måste försöka organisera upp allt! Tror våra sex dagar kommer gå i en svinblink och att vi måste ha en plan innan vi kommer dit så vi hinner göra det vi vill göra och se det vi vill se! 
 
Nåja, nu har jag av någon underlig anledning vaknat och klivit upp redan kl 08 idag! Inte så bra med tanke på att jag ska jobba inatt! Hade planerat att sova till lunch och sen tvätta kl 13 men nu har jag en ny plan, tvätta kl 10 och sova på eftermiddagen! Får se om det lyckas, har lite svårt att sova på dagen! 
 
Nej, nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen måste jag kila på affären och köpa tvättmedel! Tjo! :)

Kommentarer

  • Morso säger:

    Vart är ni någonstans? Det ser jättefint ut. kram från Morso

    Svar: Vi är utanför Hallonbergen, ett ställe som heter Ursvik! Man kan inte tro att det är så nära "stan" men det är det faktiskt! :)
    Lisa Lindahl

    2013-01-26 | 10:32:02

Kommentera inlägget här: