L Is For Lovely

Älska frågesport!

Kategori: Allmänt

Hemkommen från jobbet! Haft en bra natt inatt! Känner mig faktiskt som en ny människa efter två dygns totalvila här hemma! Skönt!

Nu är jag ledig i (hör och häpna!!) fem dagar!! Ska vila och mysa heeela ledigheten! I promise!

Jag inser att jag måste ta hand om mig ordentligt när jag är ledig! Annars mår jag inte bra, blir ett labilt känslo-monster som tror att hon ska gå sönder inuti! Och så orkar jag ingenting!

Nej, vila och ta hand om mig! That's the spirit!

Föresten så måste jag bara tips om min nya favvo-app, Quizkampen! Jag älskar ju frågesport, och det är ett frågesports-spel där man kan tävla mot andra! Jippi! Kul, kul, kul! :)

Ladda ner och lägg till mig! Mitt användarnamn är Lajiza! (Funkar dock bara till iPhone men ska släppas till Android snart, om det inte redan är gjort :) ).

Kolla mina senaste spel! Ganska braig jag är!! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: